بازگشت به صفحه نخست

 

 

 

به دبیرکل فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل (آی. تی. اف)

جناب آقای دیوید کاک رافت

 

 

با درودهای دوستانه ی کارگری

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی تهران با شادمانی و سربلندی مراتب سپاسگزاری گرم خود را از پیوستن به فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل (آی. تی. اف)، اعلام و از این همبستگی کارگری که با هدف ایجاد شرایط عادلانه و بهتر کار و زندگی برای کارگران حمل و نقل است، قاطعانه دفاع می کند.

همکاران گرامی آی. تی. اف، همبستگی و یاری شما باعث کاهش تلخی های شرایط سخت ما می شود. درخواست شما مبنی بر آزادی قاطعانه ی منصور اسالو و دیگر دستگیرشدگان و بازگشت به کار اخراج شدگان اعتصابات صنفی ۱۴/۱۰/۱٣٨۴ و ٨/۱۱/٨۴ که به دلیل جلوگیری گسترده ی نیروهای پلیس و امنیتی برگزار نگردید، بسیار پسندیده، ارزشمند و اثرگذار است.

به آگاهی می رساند اینک به جز ادامه ی زندانی بودن آقای منصور اسالو بیش از ۱٨۰ نفر از کارگران نزدیک به ۴ ماه است که به صورت غیرقانونی منفصل از کار و دریافت هرگونه حقوق و دستمزدی محروم هستند.

سندیکا اعتراض شدید خود را نسبت به این شرایط اعلام و خواستار پایان یافتن فوری این شرایط دشوار است.

کارگران ایران با پشتوانه ی کار و تلاش آگاهانه امیدوارند هر چه زودتر حقوق سندیکایی آنان طبق منشور حهانی حقوق سندیکایی و حقوق بنیادین کار و از جمله مقاوله نامه های ٨۷ و ۹٨ تحقق یابد.

با شادباش به مناسبت چهل و یکمین کنگره شما و با سپاس از شما و هیات اجرائیه به خاطر دعوت به کنگره و آرزوی حضور نمایندگان سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه در آن کنگره شکوهمند پیروزی شما را خواهانیم.

 

با آرزوی جهانی بدون جنگ و عادلانه

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

۲۸/۲/۸۵