بازگشت به صفحه نخست

 

 

      

 پذيرش درخواست عضويت سنديکای شرکت واحد

در فدراسيون بين المللی کارگران حمل و نقل

 

 

با کمال مسرت، به اطلاعتان می رسانم که هیئت اجرائی "فدراسیون بین المللی کارگران ترانسپورت" (آی تی اف) در جلسه ٢٦، ٢٧ و ٢٨ آوریل خود با تقاضای اتحادیه شما برای عضویت در آی تی اف، منوط به تکمیل مواردی اداری، موافقت کرد.

 

همچنین تائید می کنم که، بعنوان اقدامی ویژه، آی تی اف حق عضویت ٦ ماه اول شما را، که برای قطعی شدن عضویت ضروری است، از "صندوق همبستگی بین المللی" تامین خواهد کرد.

 

بدین ترتیب، کلیه تشریفات اداری مربوط به تقاضای شما تکمیل شده است. مایه خوشحالی است که ورود شما به آی تی اف را از تاریخ اول مه ٢٠٠٦ رسما خوش آمد بگویم، و بیصبرانه در انتظار همکاری با شما و همکارانتان در آینده هستم.

 

تعداد اعضای شما ١٠٠٠ نفر، و در بخش "حمل و نقل جاده ای"، ثبت شده است. رئیس این قسمت آقای مک یوراتا است، که بزودی با شما تماس خواهد گرفت تا اطلاعاتی را در باره ساختار و فعالیت های آن بخش در اختیار شما قرار دهد. من همچنین از دپارتمان "اطلاع رسانی و سیاست گذاری" مان خواهم خواست که گزیده ای از نشریات آی تی اف را برای شما ارسال کند.

 

از طرف هیئت اجرائی آی تی اف، خوشحالم شما را به چهل و یکمین کنگره آی تی اف دعوت کنم. درپائین، لینک های اطلاعیه ها و بروشورهای تبلیغی، حاوی اطلاعاتی پایه ای در باره کنگره، دستور جلسه، ساعات برنامه ها و فرم های رزرو هتل ، که به اتحادیه های عضو فرستاده شده اند، را ملاحظه می کنید