در پی افزايش گسترده اعدامها يک تن ديگر در ساری اعدام شد

پيک ايران : پنج شنبه 25 تير 1383- 15 ژوئيه 2004

بنا بر حکم  صادره  از سوی   شعبه  ۲ دادگستری  مازندران  به رياست  حجت السلام   تقوی ،  فردی به نام اميد پ که  به  اتهام  قتل عمد در تاريخ ۱۳۸۱/۱۰/۲۰ به اعدام محکوم شده بود با  تصميم گيری  نهائی   ديوان  عالی  کشور و موافقت  رئيس   قوه   قضائيه  روز ۴ شنبه ۲۴ تير در ميدان خزر  شهرستان  ساری اعدام شد.

صدور حکم چهار بار اعدام برای یک زندانی سیاسی

جمهوری اسلامی برای یک زندانی سیاسی به نام حجت الله زمانی اهل ايلام و از هواداران سازمان مجاهدين خلق حكم چهار بار اعدام صادر كرده است.

بنا به گزارشهای دریافتی در جريان يك محاكمه نمايشی كه برای صدور اين حكم برگزار شده بود، از حضور وكيل حجت الله زمانی در دادگاه جلوگيری به عمل آمد.

در سالهای گذشته دو برادر ديگر این زندانی سیاسی ( فلاح و خزعل زمانی ) توسط رژيم جمهوری اسلامی اعدام شده بودند.

دستگاه قضائی جمهوری اسلامی یک زن را در شهر قزوین اعدام کرد.

روزنامه کیهان که این خبر را در شماره دیروز خود درج کرده , نام این زن را اعلام نکرده است. این قربانی به قتل  متهم شده بود. روز 18 تیر نیز در شهرستان فومن در استان گیلان دو نفر حلق اویز شدند. یک مرد جوان نیز سه روز پیش در کرج به اعدام محکوم شد.

اعدام دو نفر در کرج و اصفهان و صدور حکم اعدام یک جوان 23 ساله در تهران

دستگاه قضائی جمهوری اسلامی دو نفر را در اصفهان و کرج بدار اویخت و حکم اعدام یک جوان 23 ساله را در تهران صادر کرد. روز 22 تیرماه , فردی که حکم اعدام وی توسط دیوان عالی کشور تائید شده بود در زندان رجائی شهر کرج حلق اویز شد. وی چهار سال پیش مرتکب قتل شده بود. در اصفهان نیز یک جوان 25 ساله اعدام شد. وی که اسماعیل - ب معرفی شده , متهم به قتل بوده است. حکم اعدام پس از تائید دیوان عالی روز دوشنبه در زندان اصفهان اجرا گردید. در تهران نیز یک جوان 23  ساله به نام عرفان توسط شعبه 71 بیدادگاه رزیم اسلامی به اعدام محکوم شد. وی متهم به قتل شده است. تنها طی 3 - 4 ماه گذشته که از شروع سال 83 می گذرد , حدود 70 نفر در ایران بدار اویخته  شدند.