موج بازداشت ، تهدید و سرکوب دانشجویان و مبارزان سیاسی در آستانه سالگرد خیزش تیرماه را محکوم می کنیم!

کمیته پیگیری وضعیت احمد باطبی

ششم خرداد ماه 1383

 

دانشجویان ،هموطنان، مردم آگاه و مبارز

حکومت سرکوبگر جمهوری اسلامی در آستانه سالگرد خیزش خونین دانشجویان و مردم ایران در تیر ماه 1378 و در هراس از تکرار وقایع خیزش خرداد ماه سال گذشته با یورش های مستمر وبرنامه ریزی شبانه به منازل دانشجویان و مبارزان سیاسی به خیال خود در تلاش است تا مانع از برگزاری حرکات اعتراضی در این دو ماه شود.

حکومتی که جنبش تحریم نمایش انتخابات آخرین بقایای مشروعیتش درمیان عقب مانده ترین بخش های جامعه را نیز هم کوبید و هر روز بیشتر از روز قبل در پرتو مبارزات دانشجویان ، کارگران ،زنان ، معلمان ، پرستاران ، جوانان ، بیکاران و همه مردم بپا خاسته خود را به سرنگونی نزدیک می بیند.

بازداشت شیوا نظری آهاری و هانیه نعمتی پس از شبیخون های شبانه نیروهای اطلاعات ، پلیس و دادستانی به منازل دانشجویان در شب های گذشته جدیدترین اقدام آنان در وحشت از تکرار خیزش های سال گذشته است.

کمیته پیگیری وضعیت احمد باطبی ضمن محکوم کردن این اقدامات مذبوحانه برای برانگیختن جو رعب و وحشت در میان مردم و دانشجویان به سرکوبگران اطمینان می دهد که متوقف کردن گسترش و دامنه این جنبش عظیم مردمی با چنین اقداماتی امکان پذیر نیست و روز حسابرسی برای رسیدگی به تمام این جنایات ربع قرن اخیر برای آنان هر روز نزدیکتر خواهد شد.

 

زنده باد آزادی

کمیته پیگیری وضعیت احمد باطبی

ششم خرداد ماه 1383

تارنما:\\www.freebatebi.com

مسنجر:freeirancom@yahoo.com